יום שבת, 2 באוקטובר 2010

הטלוויזיה החברתית של הקרן החדשה : מחנות ריכוז בנגב והמלצות לרוצחי חיילים.

הטלוויזיה החברתית היא מיזם אינטרנטי של הקרן החדשה לישראל שנועד לתת לה ולארגוניה במה. הטלוויזיה החברתית משדרת מהדורת חדשות המדווחת על ארועים שונים בהם מעורבים זרועותיה של הקרן מנקודת מבט אנטי ציונית. כמו כן, מתראיינים למהדורה הרדיקלים המנהלים את ארגוני הקרן ומספרים באיזה פעולות אנטי ישראליות נקטו במהלך השבוע.

במהדורה האחרונה, שמספרה 63, הציג מגיש המהדורה, מעוז דגני, כתבה על מהגרי עבודה בלתי חוקיים ואמר את הדברים הבאים : "האם ישראל מתכננת לרכז 30 אלף פליטים מאפריקה במחנות ריכוז באזור באר שבע?" 



 















בתמונה : עצירים ממחנה ריכוז בוכנוואלד. 


במהדורה הקודמת של הטלוויזיה החברתית הוצג קטע מהרצאה בהנחייתו של עורך דין יוסי וולפסון, שהמליץ לפעילים אנרכיסטים כיצד לחמוק מאשמה במהלך חקירות משטרתיות. בין היתר, אמר את הדברים הבאים :

"מראים לכם סרטון וידיאו. בסרטון הוידיאו רואים אתכם עם גרזן מנפצים את הגולגולת של איש שייטת ורואים את הפנים שלכם והזיכרון שלכם תואם במאה אחוזים את מה שרואים בתמונה ואומרים: זה אתם בתמונה? אתם אומרים: איזה טעם יש לי להכחיש? לא רק אתם אומרים גם החוקר אומר: אין לך מה להכחיש, אתה רואה - יש לנו וידיאו. אז תחשבו שניה אם אין שום חשיבות אם אני מודה או לא מודה, אז למה הוא מתעקש שאני אודה? כנראה שיש לו משהו להוציא מזה אם הוא רוצה את זה. כנראה שלי לא כדאי. אבל קשה לנו להגיד לא וקשה לנו להגיד רגע, אולי הם לא רוצים להגיש את הוידיאו הזה, כי מי שצילם את הוידיאו הזה זה מישהו שהם לא רוצים לחשוף אותו, הם לא רוצים לחשוף את היכולת שלו, הם לא רוצים לחשוף את האופן שבו הוא צילם את הוידיאו, בעצם הודיאו הזה שמולי אין לו שום שימוש בו. יש להם שימוש בהודאה שלי אבל אין להם שימוש בוידיאו" 

נו? מה דעתכם? חלק מכם בוודאי סבורים שחבל על הזמן שאני משקיע במטורפים האלה החיים בשולי החברה. אלא שסיפורה של הטלוויזיה החברתית דווקא מוכיח שכשלא מטפלים בגידולי פרא, יש להם נטייה להשתלט על הערוגה. בקרוב תשודר מהדורה זו בערוץ 98 בכבלים ובלווין. אל תשכחו לספר לסבתא על תחילת השידורים, היא בוודאי תתעניין במה שיש לאנשי הקרן לספר על מחנות ריכוז. נכי צה"ל מוזמנים אף הם להנות מחווית הצפייה. אולי אפילו נזכה לראות על המרקע את הצעיר שיעשה ב"טלוויזיה החברתית" שירות לאומי.  



קרדיט : יהונתן דחוח הלוי "news1" .